נתניהו: "לציונות הדתית יש לב טוב, אבל היא לא מבינה בפוליטיקה"

ראש הממשלה מתייחס למצב הפוליטי של המפלגות הסרוגות וטוען כי להן מה ללמוד בכל הקשור לפוליטיקה. על החלת הריבונות אמר: "הסיבה שעדיין לא סיפחנו את הישובים ביו"ש היא בגלל שטראמפ ביקש שנספח הכל בבת אחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/02/20 11:43 ל בשבט התשפ

נתניהו: "לציונות הדתית יש לב טוב, אבל היא לא מבינה בפוליטיקה"
נתניהו. גנץ הוא חיקוי עלוב, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתארח היום (ג') בכנס בשבע שבירושלים ותקף את את יו"ר ימינה נפתלי בנט"כחול לבן ניהלו מגעים עם בנט ושקד. אני סיכלתי את החיבור הזה ברגע האחרון. נתניהו הוסיף ואמר כי "לציונות הדתית יש לב טוב אבל היא לא מבינה בפוליטיקה". נתניהו גם ביקש למתוח ביקורת על ראשי הרשויות ביו"ש שהאשימו אותו על שהוא נסוג מהחלת הריבונות. "מדהים אותי לשמוע ביקורות מידיד ביו"ש. אני שבלמתי את הנסיגה. שאין אדם שבלם נסיגה יותר ממני. אני, בזכות יצירת השפעה על דעת הקהל בארצות הברית יכולתי לעצור את הדרישות של ממשל קלינטון ובעיקר ממשל אובמה"

וממשיך להחליף מהלומות עם יריבו, בני גנץ. "גנץ זה כמו ביבי בעלי אקספרס. פשוט חיקוי עלוב" ירה נתניהו והתייחס גם לתכנית המאה שהציג בחודש שעבר יחד עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, ולעובדה כי טרם החיל ריבונות בשטחי יהודה ושומרון. "הסיבה שעדיין לא סיפחנו את הישובים ביו"ש היא בגלל שטראמפ ביקש שנספח הכל בבת אחת. אני מאמין לכל מילה שטראמפ אומר".

נזכיר כי אמש ראש הממשלה בנימין נתניהו התכנס עם הצוות האמריקני בעיר אריאל, זאת כדי להתחיל את תהליך המיפוי של יו"ש, שיקבע בהמשך היכן תוחל הריבונות אם וכאשר . נתניהו התייחס לצעד אמש ואמר: "החל המיפוי המשותף של המשלחת הישראלית. הצוות הישראלי והאמריקני יוצאים לדרך. המיפוי יאפשר את החלת החוק הישראלי על השטחים האלה במהירות האפשר".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן