נתניהו תוקף את בנט: "אני צריך שישמרו עלי? אני צריך לשמור עליהם"

ראש הממשלה השתתף בטקס חניכה לשכונה חדשה בקרית ארבע ועלה להתקפה על שר הביטחון. "כשהשמאל פוקד אותנו אני מבין את זה. כשהימין מפנה אלינו פגיונות אני לא מוכן לקבל את זה"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 23/02/20 17:13 כח בשבט התשפ

נתניהו תוקף את בנט: "אני צריך שישמרו עלי? אני צריך לשמור עליהם"
נתניהו בקריית ארבע, היום, צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו עולה להתקפה נוספת על שר הביטחון נפתלי בנט : היום (א') השניים חנכו שכונה חדשה ביושב קרית ארבע והמשיכו בקישוש קולות הבוחרים, שמונה ימים לפני יום הבחירות. לאחר שבנט הודיע על אור ירוק להקמת מעלית במערת המכפלה, הודיע גם נתניהו כי הוא נותן אור ירוק להקמת המעלית עלה למתקפה על שר הביטחון לאחר מכן. 

"אני צריך שישמרו עליי? ההפך, אני צריך לשמור עליהם", הפנה נתניהו אצבע מאשימה לבנט, "הרי גנץ אומר 'אני אביא רוב יהודי' מאיפה יהיה לו רוב יהודי? אז אומר ניסנקורן 'בנט ושקד יבואו' הוא לא אומר רפי פרץ. זו האמת. אם רוצים ממשלת ימין זה רק דרך ליכוד אחד גדול"

עוד הוסיף ראש הממשלה ואמר: "כשהשמאל פוקד אותנו, נו, אני מבין את זה. הימין מפנה אלינו פגיונות אני לא מוכן לקבל את זה. הר חומה הייתה הר קירח. השבוע יוצאות 1000 יחידות דיור לשיווק מידי, הר חומה, גבעת המטוס ולא רק שם. עוד מעט נחנוך גם שכונה חדשה כאן על שם אחי יוני".

דבריו של ראש הממשלה מגיעים על רקע דברים של שר הביטחון, שכחלק מקמפיין הבחירות של ימינה טוען כי לצד מפלגת הליכוד כמפלגה הגדולה והמובילה של מחנה הימין, נדרשת מפלגת ימינה כמפלגה גדולה לצידה שתדע 'לשמור' על הליכוד ולהטות את הממשלה הבאה ימינה, בכל הנוגע להחלטות מדיניות וביטחוניות, זאת כאשר ברקע תכנית המאה המכילה בתוכה החלת ריבונות תתייצב לפתחו של ראש הממשלה.