בן גביר תוקף בראיון לכיפה: "מבחינתם אנחנו סוג ב', הם לא רוצים אותנו"

יו"ר עוצמה יהודית מסביר בראיון לחדשות כיפה את ההחלטה לרוץ על אף הסקרים והלחצים, ותוקף בחריפות את יו"ר הבית היהודי: "לא האמנתי ששר חינוך, רב בישראל, יעשה דבר כזה. אפילו עם הגבעונים לא הפרו את השבועה"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 20/01/20 21:45 כג בטבת התשפ

בן גביר תוקף בראיון לכיפה: "מבחינתם אנחנו סוג ב', הם לא רוצים אותנו"
איתמר בן גביר, צילום: חדשות כיפה

עוצמה יהודית רצה עד הסוף, ואיתמר בן גביר לא מהסס. בראיון לחדשות כיפה הערב (ב'), אחרי מסיבת העיתונאים בה הודיע כי מפלגתו תרוץ לבד, על אף הצעות שונות שקיבל בתמורה לפרישה, לדבריו, הוא מאשים את ראשי 'ימינה' כי הם מעוניינים ברשימה אליטיסטית, וציבור המצביעים של עוצמה יהודית לא מעניין אותם.

"הם לא רצו אותנו, אלא את הקולות שלנו", אומר בן גביר. "מבחינתם אנחנו סוג ב'. הם לא רוצים עיירות פיתוח או ספרדים ולא כיפה גדולה יותר או קטנה יותר וגם מסורתיים לא עושים להם את זה".

על השאלה האם לא היה מדובר בטירונות פוליטית מצדו, לחתום על הסכם רעוע עם הבית היהודי, השבי בן גביר: "לא האמנתי שרב בישראל, שר חינוך, אדם שיש לו דעת תורה, חוזר מלשכת ראש הממשלה, כשהוא כבר יודע שהוא מפר את ההסכם, ואומר לי 'סמוך עליי'. המזכירה שלו לקחה ממני את הטפסים כדי שלא נוכל לרוץ! את מבינה מה זה? אפילו עם הגבעונים לא הפרו שבועה. איך אתה מעז?!"