כחול לבן נגד הליכוד: "מתנגדים להעלאת מימון המפלגות"

יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ אבי ניסנקורן, אומר כי במפלגתו מתנגדים בתוקף להעלאת מימון המפלגות, מהלך שמבקשים להוביל בליכוד לקראת בחירות נוספות: "אין שום סיכוי שנאפשר הכבדה נוספת על הקופה הציבורית"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 03/12/19 17:00 ה בכסלו התשפ

כחול לבן נגד הליכוד: "מתנגדים להעלאת מימון המפלגות"
ח"כ אבי ניסנקורן, יו"ר הוועדה המסדרת, צילום: פלאש 90

עוד כספים לפוליטיקאים? הבוקר (ג') פורסם ב'גלובס' כי לקראת האפשרות של הליכה לבחירות נוספות, עם תום המנדט של הכנסת, בעוד שמונה ימים, בליכוד מבקשים להעלות את מימון המפלגות לקראת הבחירות הנוספות, זאת משום שעל המפלגות יש חובות כבדים בשל מימון המפלגות של שתי מערכות הבחירות האחרונות, ובמקרה של בחירות נוספות פשוט לא נותר להן כסף עבור קמפיינים. 

יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ אבי ניסנקורן, הודיע אחר הצהריים כי הסיעה מתנגדת בתוקף ליוזמה של הליכוד להעלאת מימון המפלגות במקרה שיתקיימו בחירות, וכי לא תאפשר לקדם חקיקה כזו. 

לדברי ח”כ ניסנקורן: "כחול לבן עושה בשעות אלה מאמץ כביר למנוע בחירות נוספות ומיותרות שיעלו למשק הישראלי מיליארדי שקלים וישתקו את המערכת למשך חצי שנה נוספת. אין שום סיכוי שנאפשר הכבדה נוספת על הקופה הציבורית שכל מטרתה הוספת כספים למפלגות. בשעה הזו צריכים כולנו להתמקד במשימה אחת ויחידה - הקמת ממשלת אחדות רחבה".