יועז הנדל מעדיף ערבים תומכי טרור - הקמפיין החדש של האיחוד הלאומי

במפלגה של סמוטריץ' החלו בהפצת מסרים חדשים לקראת מה שמסתמן כמו סבב נוסף של בחירות, ובראשם המסר המרכזי כי חברי הכנסת יועז הנדל, צביקה האוזר וחילי טרופר מכחול לבן מעדיף לשבת עם הערבים ולא עם הציונות הדתית

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 18/11/19 08:24 כ בחשון התשפ

יועז הנדל מעדיף ערבים תומכי טרור - הקמפיין החדש של האיחוד הלאומי
מאתגרים את כחול לבן מימין. האוזר והנדל, צילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

חברי הכנסת יועז הנדל, צביקה האוזר וחילי טרופר ממפלגת כחול לבן "מככבים" בקמפיין חדש של מפלגת האיחוד הלאומי כשהמסר העיקרי של הקמפיין הוא שאנשי כחול לבן, המזוהים עם הציונות הדתית מעדיפים לשבת עם חברי הכנסת הערבים ולא עם אנשי הציונות הדתית.

הכותרת של הקמפיין החדש היא: "מעדיף לשבת איתם ולא איתנו". הקמפיין יפורסם בימים הקרובים בפלטפורמות תקשורתיות שונות מודעות המשקפות את הבחירה של חברי הכנסת של כחול לבן שפנו בבחירות האחרונות פנו למצביעי הציונות הדתית כדי לזכות באמונם.

הקמפיין מופנה בעיקר לבוחרי כחול לבן מקרב הציונות הדתית ושואל אותם: "יועז הנדל, צביקה האוזר, חילי טרופר מעדיפים לשבת איתם ולא איתנו, ואתם?".

שר התחבורה ויו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר: "אין לי ספק שחברי כחול לבן מבינים את הפער בין הגיס החמישי בכנסת ליריבים פוליטיים מימין ומשמאל. הם לא ילכו לממשלה עם תומכי טרור. אני קורא להם, חבריי בכחול לבן בואו ביחד נבנה ממשלת אחדות טובה לישראל. בלי חרמות ובלי שנאות. הגיע הזמן לשים מאחורינו את הריבים האישיים ולשים את ישראל לפני הכל".

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ

מנסה לייצר לחץ או שהחל בקמפיין בחירות? | יו"ר האיחוד הלאומי השר בצלאל סמוטריץ'צילום: גילי יערי, פלאש 90

ליו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ נשארו שלושה ימים בלבד כדי לנסות להקים ממשלה - כששתי האופציות הן או ממשלת מיעוט הנתמכת על ידי חברי הכנסת של הרשימה המשותפת, או ממשלת אחדות, כאשר האופציה הראשונה נראית ריאלית יותר - על אף שגם סיכוייה קטנים. המסר שמנסים להעביר באיחוד הלאומי ככל הנראה נובע משתי סיבות עיקריות, או תחילתו של קמפיין הבחירות והכוונה להביא את המצביעים הדתיים שהצביעו לכחול לבן לאיחוד הלאומי, או לייצר לחץ על חברי הכנסת; הנדל, האוזר וטרופר על מנת להכשיל את האפשרות להקמת ממשלת מרכז-שמאל הנתמכת על ידי "המשותפת". 

מתוך הקמפיין החדש

מתוך הקמפיין החדשצילום: האיחוד הלאומי

מנכ"ל האיחוד הלאומי יהודה ולד הסביר: "לצערי בגלל שיקולי אגו אישיים ממשיכים בכחול לבן את קמפיין השנאה לשומרי המסורת מהבחירות עד כדי העדפה של השותפות עם חברי כנסת ערבים תומכי טרור מאשר עם בני הציונות הדתית, אני קורא לחברינו - תחשבו מסלול מחדש, אל תגררו לשיח מפלג, זה הזמן לאחדות".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן