איך בוחרים מייקאפ? כל התשובות בדרך לאיפור מושלם!

נוזל קרם או מוצק? שקוף בינוני או כיסוי מלא? עור יבש או שמנוני או אולי מעורב ורגיל? ואיזה מייקאפ יעשה את העבודה הטובה ביותר ויתן לך את המראה המושלם לאיפור מוצלח, חלי ברוור עם כל התשובות וכל סוגי המייקאפ המומלצים עבורך

חדשות כיפה חלי ברוור 04/11/19 09:36 ו בחשון התשפ

איך בוחרים מייקאפ? כל התשובות בדרך לאיפור מושלם!
צילום: shutterstock

לא יודעת מה אתכן, אבל אני כבר הספקתי לשכוח את החום והזיעה.
הנחליאלי מופיע, ריח של גשם באוויר, ללא ספק אנחנו בעונת המעבר לקראת החורף.
וזה בדיוק הזמן הנכון להתחדש במייקאפ שיתאים לנו לעונת החורף.

אז איך עושים את זה? איך אני יודעת איזה מייקאפ מתאים לי? מה הגוון הנכון?
כולנו מחפשות את המייקאפ המושלם. אחד שתואם בדיוק את גוון העור, מכסה את כל הפגמים ועדיין לא נותן מראה של "מסכה". חלקנו אוהבות את המראה הטבעי הלח והזוהר, וחלקנו מתחברות ללוק המוקפד והמושלם.
בשוק ישנם מגוון רחב של מייקאפים במרקמים שונים: נוזל, קרם ומוצק. כל אחד מהם נותן רמת כיסוי שונה- קל או שקוף, בינוני, גבוה או מלא.
 
אם ברצונך רק לאחד את גוון העור ועדיין להשאיר את עור הפנים יחסית גלוי- הייתי ממליצה לך להשתמש ב-cc קרם או bb קרם שהם עשירים בלחות ורמת הכיסוי שלהם נמוכה. אם את סובלת מעור "בעייתי" עם פצעונים, קמטוטים או אדמומיות, המייקאפ הנוזלי בעל כיסוי בינוני יכול להתאים לך. לאירועי הערב וליצירת בסיס לאיפור מלא ניתן להשתמש במייקאפ עשיר יותר בפודרה ובעל כיסוי גבוה.
אם את בעלת עור שומני הנוטה להבריק ורואים את הנקבוביות בעור, הקפידי לבחור מייקאפ על בסיס מים נטול שומן אשר מטבעו יתן גימור מט. 

עור שומני לעומת עור רגיל

עור שומני לעומת עור רגילצילום: shutterstock


אם את בעלת עור יבש (מיד תזהי את חוסר גמישות העור, תראי סדקים וקילופים) בחרי במייקאפ רווי לחות וויטמינים שיעשיר את העור ויתן לו חיות.
 

עור יבש

עור יבשצילום: shutterstock

אם את בעלת עור מעורב או רגיל ישנה חשיבות גדולה יותר לעונה בה אנו נמצאים. בחורף העור שלנו יבש יותר ולכן כדאי להשתמש במייקאפ על בסיס לחות, שישמור על הלחות הטבעית של העור. בעונת הקיץ מומלץ להשתמש במייקאפ קליל יותר על בסיס מים.

לבעלות עור בוגר מומלץ להשתמש במייקאפ קרמי בעל הזנה גבוה. הזהרי משימוש במייקאפ מוצק או מייקאפ המכיל הרבה פודרה, הדבר עלול להבליט את הקימטוטים וטקסטורת העור.

למרות שאנו נכנסים לעונת החורף רצוי שתהיה הגנה מפני השמש במרכיבי המייקאפ.
בטור הבא אתן לכן טיפים לבחירת גוון המייקאפ, וחשיבות אופן ההנחה שלו.

חורף בריא וזוהר לכולנו..

לטורים קודמים

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair