ואמרו אמן: אמנון אברמוביץ' אומר קדיש על נתניהו

בסיום אחד אייטמים שהגיש בתוכנית של עודד בן עמי, אמר הפרשן הפוליטי: "כל מי שמגיע כי הוא יתמודד מול נתניהו, לאחר עידן נתניהו, היה רוצה שהעידן הזה יגיע לקיצו". בן עמי ענה במילים: "'בעגלא ובזמן קריב', אתה אומר'". הפרשן הפוליטי השיב: "בעגלא ובזמן קריב, ואמרו אמן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/10/19 21:03 יז בתשרי התשפ

ואמרו אמן: אמנון אברמוביץ' אומר קדיש על נתניהו
בן עמי ואברמוביץ' בשידור, צילום: צילום מסך

קדיש על ראש הממשלה: הפרשן הפוליטי של חדשות 12 אמנון אברמוביץ' העביר ידיעה בתכנית 'שש עם עודד בן עמי' ואמר כי: "כל מי שמגיע כי הוא יתמודד מול נתניהו, לאחר עידן נתניהו, היה רוצה שיעשו נתניהו סוף סוף יגיע לקיצו". מגיש "שש" המשיך וענה לאברמוביץ' במילים: "'בעגלא ובזמן קריב', אתה אומר'". הפרשן הפוליטי השיב: "בעגלא ובזמן קריב, ואמרו אמן", ובן עמי השלים אותו במילה "אמן".

במפלגת הליכוד לא פספסו את העקיצה ומיהרו להגיב בטוויטר לדברים: "אמנון אברמוביץ׳ ועודד בן עמי אפילו לא מנסים להסתיר את שנאתם לראש הממשלה נתניהו - ואומרים עליו היום קדיש בשידור חי. תארו לכם מה היה קורה אם מישהו מהימין היה אומר קדיש על אחד ממנהיגי השמאל. אפילו בושה כבר אין להם".

לאחר פרסום הדברים פרסם עודד בן עמי בחשבון הטוויטר שלו הבהרה: "בעקבות התגובות לדברי בתכניתי הערב, אני מבהיר שסיכמתי את דבריו של אמנון אברמוביץ', שאמר שיתכן שיש מי שמעוניינים שהעידן שאחרי נתניהו יבוא במהרה, במילים 'בעגלא ובזמן קריב' שהן תרגום דבריו של אמנון בארמית. כל פרשנות אחרת לאמירה הזאת אינה במקומה, ולא ראוי ליחס לי כל כוונות נסתרות. אני מאחל לראש הממשלה בריאות טובה ואריכות ימים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן