ח"כ טרופר על כינוס מרכז הליכוד: "מעיד על חולשה של נתניהו"

בצל כינוס מרכז הליכוד, אומר ח"כ מכחול לבן כי הצהרות הנאמנות מסמנות את הסדקים הנפערים בתוך המפלגה: "זה כמו בכדורגל, כשההנהלה אומרת כמה פעמים שהם מגבים את המאמן - אתה יודע כבר שהוא תכף יפוטר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/10/19 09:20 יא בתשרי התשפ

ח"כ טרופר על כינוס מרכז הליכוד: "מעיד על חולשה של נתניהו"
חילי טרופר, צילום: ינאי יחיאל

בצל כינוס מרכז הליכוד שצפוי להתקיים הערב (ה'), אומר ח"כ חילי טרופר (כחול לבן) הבוקר  בראיון ברדיו ירושלים כי כינוס מרכז הליכוד מעיד בעיקר על חולשה. "כשמישהו צועק בקול שאין סדקים - כנראה שיש סדקים. למשל לנו אין צורך לצעוק משהו. ברור שאין לנו סדקים. זה כמו בכדורגל, כשההנהלה אומרת כמה פעמים שהם מגבים את המאמן - אתה יודע כבר שהוא תכף יפוטר".

כזכור,  כזכור, ניסה נתניהו לקדם מהלך של קיום בחירות פנימיות לראשות הליכוד, רעיון שהוא העלה בפני חברי סיעת הליכוד במהלך הישיבה הראשונה שלהם ביום פתיחת מושב הכנסת ה-22. מיד לאחר הכרזתו של נתניהו, צייץ ח"כ גדעון סער "אני מוכן" בחשבון הטוויטר שלו. 

לאחר שהרעיון הזה ירד מהפרק, יצאו בליכוד ביוזמה חדשה לכנס את מרכז הליכוד כדי שיכריז על בנימין נתניהו כמועמד היחיד של המפלגה לראשות הממשלה בכנסת הנוכחית. ח"כ סער ניסה למזער נזקים, ומיהר לצייץ "כינוס המרכז אינו נחוץ. איש אינו כופר בתפקידו של ראש הממשלה כיו"ר הליכוד. כשתהיה התמודדות על הנהגת התנועה - כפי שיזם לפני ימים ספורים ראש הממשלה עצמו - אני אתמודד".