הותר לפרסום: אלירן מלול הוא החשוד ברצח אשתו מיכל סלה

מלול (34), רצח על פי החשד את בת זוגו מיכל סלה וניסה להתאבד לאחר מכן. הבוקר הוא שב להכרה בבית החולים הדסה עין כרם, ומצבו קל ויציב. מעצרו הוארך ללא נוכחותו עד יום חמישי

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/19 12:40 ז בתשרי התשפ

הותר לפרסום: אלירן מלול הוא החשוד ברצח אשתו מיכל סלה
מיכל סלה ז"ל ואלירן מלול, צילום: אלבום משפחתי

אלירן מלול (34), הוא בעלה של מיכל סלה ז"ל החשוד ברציחתה, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. על פי החשד, ביום חמישי האחרון מלול רצח את סלה בדקירות, בביתם ביישוב מוצא, ולאחר מכן ניסה להתאבד.

הבוקר שב מלול להכרה בבית החולים הדסה עין כרם שבבירה. מבית החולים נמסר כי הוא נותח ביום חמישי והיה מורדם ומונשם - וכעת מצבו מוגדר קל ויציב, והוא בהכרה מלאה.

שלשום הוארך מעצרו של מלול, שלא בנוכחותו, עד ליום חמישי. עורך דינו, עידן גמליאלי מהסנגוריה הציבורית, אמר ביום שישי כי "מדובר בטרגדיה נוראית. לאחר שמצבו הרפואי ישתפר נוכל ללמוד את גרסתו להשתלשלות האירועים ולבחון את המשך צעדינו".

מחקירה ראשונית עולה כי הוא רצח את אשתו בעזרת סכין שנמצאה בבית הזוג, לאחר מכן דקר עצמו ובעודו מדמם  מסר לשכנים את בתם, בת השמונה חודשים

בהלוויתה של סלה, עובדת סוציאלית בת 32, ביום שישי, ספדה לה אימה, דניאלה: "לפני הרבה מאוד שנים מיכל אמרה לי שהיא יודעת מה התפקיד שלה בעולם - לשמח אנשים", סיפרה. "שנים אחר כך היא בחרה במקצוע שדרכו תוכל לעזור לזולת, להביא אור ושמחה לעולם". מיכל הייתה עובדת סוציאלית בירושלים. ואת בעלה הכירה במסגרת עבודתם עם נוער בסיכון.

לילי בן עמי, אחותה של מיכל, ספדה לה אף היא: "היא הייתה טובת לב, מלאת נתינה, יצירתית, יפה מבחוץ ומבפנים. בכל שיחה עם כל אדם, רחוק או קרוב, היא מיד התגייסה לעזור מכל הלב ולתת מחוכמתה ומעצותיה הטובות". האחות ליאת סיפרה: "היו לה לב זהב ויכולת יוצאת דופן להבין את הפנים של האנשים. היא תמיד בחרה בעבודות של נתינה ועזרה לאחר".

השכנה של בני הזוג, לה מסר מלול את בתו לאחר הרצח, סיפרה: "ראיתי גבר עטוף בשמיכה או סדין, מחזיק תינוקת ויושב על הרצפה ליד הדלת. הוא אמר 'אני ואשתי ניסינו להתאבד. אני צריך עזרה, תביאי כוס מים ותיקחי את הילדה'". היא הוסיפה כי הבעל "היה פצוע, אבל נראה בסדר גמור מבחינת השיח. הוא לא נראה נסער או מבולבל, יותר כמו אדם במצוקה שמבקש עזרה. לאט-לאט הבנתי שהוא איבד את ההכרה."

בן זוגה של השכנה, שהגיע למקום מאוחר יותר: "חזרתי הביתה וראיתי גבר שוכב על הרצפה עם דם. שאלתי אותו מה הוא עושה פה, והוא אמר לי 'אני צריך עזרה, תעזרו לי'. נכנסתי הביתה וראיתי את אשתי עם תינוקת חצי עירומה. המשטרה עלתה לדירה למעלה וגילתה שם את האישה", סיפר. "טיפלנו בילדה בינתיים, נתנו לה קצת לאכול, לשתות, מה שיכולנו. אחרי זה רחצנו אותה וביקשנו מאחד השכנים טיטול. מד"א לקחו אותה, ואחותה של האם לקחה אותה מהם".