איתמר וכל השאר: מי הם אנשי עוצמה יהודית?

אחרי שבימים האחרונים מפלגת עוצמה יהודית מרימה ראש מעל אחוז החסימה, ואחרי פסילתם של בן ארי, מרזל וגופשטיין, יצאנו לגלות מי אלו ארבעת המועמדים הראשונים של המפלגה לכנסת

חדשות כיפה גלעד כהן, חדשות כיפה 10/09/19 17:17 י באלול התשעט

איתמר וכל השאר: מי הם אנשי עוצמה יהודית?
איתמר בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

בימים האחרונים מפלגת עוצמה יהודית מרימה ראש מעל אחוז החסימה, כך לפחות על פי סקרים שהתפרסמו בכמה גופי תקשורת. כעת, אחרי פסילתם של ד"ר מיכאל בן ארי, ברוך מרזל ובנצי גופשטיין על ידי בג"ץ, כמעט ולא נותר שם מוכר בקרב המפלגה שמקווה להיות הפתעת הבחירות. לכן, הנה הם לפניכם ארבעת המועמדים הראשונים של עוצמה יהודית לכנסת.

במקום הראשון: יו"ר הרשימה, עו"ד איתמר בן גביר. בן 43, נשוי ואב לששה. פעיל למען עם ישראל וארץ ישראל מגיל 14. כעורך דין הוביל לתקדימים משפטיים רבים מהם, בנושאים הקשורים למתיישבים, ובמאבק על דמותה היהודית של המדינה. בסוף 2015 ייצג את אחד החשודים בהצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא וטען שחוקרי השב"כ אילצו את מרשו להודות בעזרת עינויים.

איתמר בן גביר

איתמר בן גבירצילום: פלאש 90, יונתן סינדל

במקום השני: ד"ר אדווה ביטון. נשואה ואמא לשבעה. בת 39, תושבת היישוב יקיר שבשומרון. הייתה חברה בתנועת הנוער בית"ר. ביתה אדל הי"ד, נרצחה ע"י מחבלים ערבים שיידו מטח אבנים לעבר רכבה. בעלת תואר שלישי בכימיה תרופתית.

ד"ר אדווה ביטון

ד"ר אדווה ביטוןצילום: ניצי אילן

במקום השלישי: יצחק וסרלאוף. בן 26, תושב דרום תל אביב. נשוי ואב לשניים. בצעירותו שימש כמדריך וקומונר בתנועת 'בני עקיבא', ובצבא שירת כלוחם קרבי בחטיבת גולני. למד ולימד עד לא מזמן במשך 5 שנים בישיבת 'עוז ואמונה' שבדרום תל אביב, שהוקמה על מנת לשמר את הצביון היהודי של המקום. פעיל בולט בדרום תל אביב במאבק לגירוש המסתננים הבלתי חוקיים בחזרה לאפריקה.

יצחק וסרלאוף

יצחק וסרלאוףצילום: יח"צ

במקום הרביעי: מאיר דוד קופרשמיט. בן 27, מתגורר בקרית ארבע,  וחבר מזכירות המפלגה כחמש שנים. נשוי ואב לשניים. בצעירותו היה תלמיד ישיבה בירושלים. לפני גיוסו לצבא עבר מספר מבחני הסמכה של הרבנות הראשית דרך מכון לרבנים (ssc), ולאחר מכן התגייס לרבנות הצבאית. במקצועו הפרטי עובד כמדריך אומנויות לחימה. 

מאיר קופרשמיט

מאיר קופרשמיטצילום: יח"צ

אם עוצמה יהודית ממש תפתיע, אולי אפילו יצחק קרויזר שבמקום החמישי ייכנס לכנסת. קרויזר בן 34, תושב המושב נטור שברמת הגולן. נשוי ואב לשלושה ילדים ובנו של רב היישוב מצפה יריחו, הרב יהודה קרויזר.

יצחק קרויזר

יצחק קרויזרצילום: הותר לשימוש

קרויזר שירת כחייל קרבי ביחידה מובחרת במשך ארבע וחצי שנים, והשתתף במלחמת לבנון השנייה. שכל את אחיו שלמה ז"ל, שהיה מ"פ בגדוד חרוב בחטיבת כפיר. פעיל למען עם ישראל וארץ ישראל מימי נערותו. עובד כמנהל פרויקטים בחברת בניה גדולה בצפון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן