הלוויתו של דביר שורק תיערך הערב ביישוב עפרה

הלוויתו של דביר שורק הי"ד, שנרצח הלילה בפיגוע בגוש עציון, תתקיים הערב בשעה 19:30 בבית העלמין בעפרה. המשפחה ביקשה להימנע מסיקור תקשורתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/08/19 13:29 ז באב התשעט

הלוויתו של דביר שורק תיערך הערב ביישוב עפרה
דביר שורק הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

דובר צה"ל מוסר כי לוויתו של חייל צה"ל, רב-טוראי דביר (יהודה) שורק הי"ד מהיישוב עפרה, שנרצח בפיגוע הלילה בגוש עציון. תערך הערב (ה'), ז' באב התשע"ט, 8 באוגוסט 2019 בשעה 19:30 בבית העלמין האזרחי בעפרה. משפחתו של דביר שורק הי"ד ביקשה להימנע מסיקור תקשורתי של הלוויה. דביר השאיר אחריו הורים וששה אחים, שחר (24), נועה (23), בנימין (15), איתן (13) ואורי (9).

בישוב עפרה מבכים את הרצח הנפשע שקרה הלילה. "בית עפרה אבֵל עם הירצח דביר יהודה שורק הי"ד. דביר היה בחור מתוק, בן 19, שנרצח בדמי ימיו ע"י רוצחים בני עוולה בדרכו לישיבה מירושלים. 
דביר היה נער תמים, טוב לב, בעל עיניים טובות ונפש עמוקה ומיוחדת. אנו מחבקים בשעה קשה זו את משפחת שורק, יואב רחל והאחים- משפחה מיוחדת, של אנשי ספר, יצירה ואומנות".
 
סבו של דביר, הרב בנימין הרלינג הי"ד נרצח בשנת 2000 בפיגוע רצחני בהר עיבל. "אנו בעיצומו של מאבק לאומי על קיומה של מדינת ישראל. במאבק זה אויבינו משתמשים בכלי מתועב של רצח שמטרתו להחליש אותנו, בתקווה שיצליחו לגרש אותנו מכאן. הם רוצחים, ואנחנו בונים. זו המשוואה הציונית מאז ומעולם. הם מנסים לגרש אותנו אך אנחנו נעמיק שורשים. ערב תשעה באב, החורבן הפרטי מתערבב עם החורבן הלאומי. מתוך הכאב הגדול שכואב עכשיו לכולנו יש לנו הזדמנות להניח את המריבות והמחלוקות בצד  ולהתאחד מתוך הבנה שאחרי הכל אנחנו כאן עם אחד. בבניין ירושלים ננוחם"