מיליון שקלים וחצי נאספו עבור משפחת חסדאי

מאות תורמים לאלמנתו של אופיר חסדאי, שנורה למוות בעקבות ויכוח על חנייה. חסדאי הותיר אחריו שתי תאומות בנות תשע וחצי - אחת מהן עם שיתוק מוחין המתניידת בכיסא גלגלים, וילדה בת תשעה חודשים שלוקה בניוון שרירים - כמו אמה דקלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/07/19 14:19 כז בתמוז התשעט

מיליון שקלים וחצי נאספו עבור משפחת חסדאי
הלוויתו של אופיר חסדאי, צילום: Avi Dishi/Flash90

כמיליון שקלים וחצי נתרמו עד כה למשפחתו של אופיר חסדאי (40), שנורה למוות שלשום בחניון ברמלה. את התרומות העניקו כעשרת אלפים בני אדם באמצעות הפלטפורמות למימון המונים ברשת, וזאת לצד תרומות שהועברו ישירות לחשבון הבנק של המשפחה.  

דיקלה חסדאי, אלמנתו של אופיר, סיפרה לכתב אתר וואלה כי מאז האירוע היא זוכה להרבה תשומת לב. "אני מרגישה חשובה מאוד, אבל מבפנים אני קרועה, אמרה. "אני בוכה על הבנות שלי שהן בוכות, ועל זה שאיבדתי את בעלי. גם אימא של אופיר ואחיות שלו, כואב לנו ביחד".

היא פנתה גם לאזרחים, ובפיה מסר לערבות הדדית ולסובלנות. "תמשיכו לתת, לא רק לי. תהיו סבלניים, העצבים לא שווים כלום. אפשר לאבד את החיים ברגע. לא לעצבן ולא לקלל, פשוט לבקש סליחה ולהמשיך לנסוע".

לאחר מותו של חסדאי על ידי ויקטור קטן (74), נותרה אלמנתו עם שתי תאומות בנות תשע וחצי - אחת מהן עם שיתוק מוחין המתניידת בכיסא גלגלים, וילדה בת תשעה חודשים שלוקה בניוון שרירים - כמו אמה דקלה. אלמנתו של אופיר ספדה לו בדמעות בלוויה: "לקחו לי אותך אהוב שלי, האבא לנסיכות שלי. היית אבא אהוב. זהו זה, הכל נגמר. לא יודעת איפה לשים את הראש. תשמור עלינו מלמעלה. אוהבת אותך לנצח אהוב שלי".

את הפרויקט יזם לוי צכמייסטר, לאחר ששמע דיווחים על התקרית שאירעה ביום ראשון בחניון של קניון עזריאלי ברמלה. "התחלתי לקרוא בחדשות על מה מדובר. ראיתי שגבר נרצח בגלל ויכוח על חניה. מצאתי שזו משפחה עם ילדה על כיסא גלגלים, וככל שקראתי עוד ועוד, גם על מצבן של הילדות, תהיתי איך כל זה קורה למשפחה אחת. אופיר היה המשענת הכלכלית בבית, ואמרתי שאני צריך לעזור להם".