ראשי סניפים בבית היהודי ייפגשו עם הרב פרץ וידרשו: שריין את שקד במקום השני

אחדות בפתח? פעילים בכירים במפלגה צפויים להציב את דרישתם בפגישה עם יושב הראש, ובמקביל ינסו לשכנע את איילת שקד שתסכים לקבל שריון מיד לאחר הרב פרץ

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 12/06/19 16:52 ט בסיון התשעט

ראשי סניפים בבית היהודי ייפגשו עם הרב פרץ וידרשו: שריין את שקד במקום השני
יסכים לדרישה? הרב רפי פרץ, צילום: פלאש 90, הדס פרוש

פרסום ראשון: לאחר הקרבות המילוליים בין מוטי יוגב לנפתלי בנט, לחדשות כיפה נודע כי גורמים בכירים בבית היהודי פועלים במרץ לקידום שריונה של איילת שקד במקום השני ברשימת איחוד מפלגות הימין. 

במהלך היום צפויים מספר סגני ראשי עריות וראשי מועצות מקומיות מרחבי הארץ להיפגש עם יו"ר המפלגה, ח"כ הרב רפי פרץ, בירושלים, וידרשו ממנו להודיע כי הוא מוכן לשריין את שקד מיד אחריו ברשימה. במקביל, פעילים אחרים יפגשו עם שרת המשפטים לשעבר בתל אביב וינסו לשכנעה להסכים לוותר על דרישתה לעמוד בראש איחוד מפלגות הימין ולהסתפק במקום השני.

איילת שקד נפרדת

תשתכנע לקבל שריון במקום השני? איילת שקדצילום: רועי אלימה, פלאש 90

לפני שבוע, פורסם לראשונה בחדשות כיפה כי גורמים בבית היהודי העבירו בשמו של הרב פרץ מסרים לשקד ובנט, לפיהם הם ישובצו ברשימת המפלגה המאוחדת במקומות השני והשלישי בהתאמה. יש לציין כי רק אמש פורסם ששקד הצהירה בפני פעילים מהמפלגה אותה עזבה כי היא "צריכה לעמוד בראש איחוד המפלגות".

לעומת זאת, יו"ר המפלגה הנוכחי כבר הצהיר כי הוא אינו מוכן לוותר על מקומו עבור אף גורם פוליטי אחר, לרבות איילת שקד. "זה לא אישי", הוא אמר בראיון לחדשות כיפה, "אבל אני חושב שציבור שעמד בפני סוגיה לא פשוטה אחרי שהנציגים שלו עזבו אותו והציבור הזה התאושש ובחר נבחרת שאיתה הוא הולך צריך לכבד את הבחירה הזו".