ינון מגל קורא לחרם על מאסטר שף: "מזלזלת בציבור הדתי והמסורתי"

איש התקשורת החליט להפסיק לצפות בתכנית הפופולרית לאחר שהבין כי מבשלים בה מאכלים שאינם כשרים: "אם כל מי שמרגיש ככה יעשה כמוני הרייטינג של התכנית יירד ואז יעשו שם חושבים". הפקת התכנית: "המתמודדים רשאים להשתמש בכלים ומוצרים כשרים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/19 16:18 ט בסיון התשעט

ינון מגל קורא לחרם על מאסטר שף: "מזלזלת בציבור הדתי והמסורתי"
ינון מגל, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר ינון מגל הצהיר היום (ד') כי הפסיק לצפות בתכנית מאסטר שף, בטענה שמבשלים בה מאכלים לא כשרים ובכך מזלזלים, לטענתו, בציבור שומרי המסורת.

"כשהבנתי שמה שמבשלים במאסטר שף לא כשר, סגרתי את הטלוויזיה. זכותי", אמר והוסיף בציוץ נוסף כי "אם כל מי שמרגיש ככה יעשה כמוני הרייטינג של התכנית יירד ואז יעשו שם חושבים. קדימה, לכו עם התחושות שלכם!".

דבריו של מגל עוררו לא מעט תגובות ומי שבמיוחד לא אהב אותם היה העיתונאי בן כספית שעקץ: "סובלנות היא שמך השני. חיה ותן לחיות, עלק".מגל השיב לו בציניות כי "אצלנו בשפל המדרגה מבשלים רק כשר אבל שואפים להיות ערכיים כמוך".

מאסטר שף

מאסטר שףצילום: קשת 12

בהמשך הוסיף כספית: "לא התעניינתי בבישולים שלך. אתה מתעניין בשלי. הרי בטלויזיה לא מריחים, נוגעים או טועמים. ואיש התקשורת הדתי ענה פעם נוספת ואמר: "זו חוצפה שמזלזלת בציבור הדתי והמסורתי. מה היית אומר אם היו מבשלים שם כלבים?".

יש לציין כי למרות טענותיו של מגל, משתתפים דתיים ושומרי כשרות רבים השתתפו בעבר בתכנית. בין הדמויות הבולטות ניתן לציין את תום פרנץ, ג'קי אזולאי ויהוידע ניזרי, ובעונה הנוכחית מתמודד חרדי שינסה להיות המאסטר שף הבא של ישראל

מהפקת מאסטר שף נמסר בתגובה כי "מאז העונה הראשונה, בשלב האודישנים, אותו ניתן לראות על המסך בימים אלה, כל מתמודד רשאי להשתמש במוצרים וכלים מביתו הפרטי על פי ראות עיניו. בשלבי המשימות לאחר שלב האודישנים, המשתתפים משתמשים במזווה התכנית המכיל רק מוצרים כשרים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן