מוטי יוגב נגד בנט: "בגדו בנו ולקחו לנו את הכסף"

חבר הכנסת מהבית היהודי מתנגד לחזרה של בנט למפלגה בכל מצב, ומשתלח בו בחריפות: "בגדו בנו, לקחו את הכסף. היחזור כלב אל קיאו?". הוא ציין כי אינו מתנגד לשותפות עם איילת שקד, אך לא במקום הראשון

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/19 10:26 ט בסיון התשעט

מוטי יוגב נגד בנט: "בגדו בנו ולקחו לנו את הכסף"
מוטי יוגב. תוקף, צילום: פלאש 90

מחריפים את הטון. ‏ח״כ מוטי יוגב (הבית היהודי) תקף הבוקר (ד') בראיון ב'גלי ישראל' את יו"ר מפלגתו לשעבר, נפתלי בנט, בתשובה לשאלה על חיבורים במפלגות הימין או על חזרה של בנט ושקד לבית היהודי, הבהיר יוגב כי הוא מתנגד בכל תוקף לשובו של בנט למפלגה או לחיבור איתו.

"בנט בגד בנו", תקף יוגב. "אני לא חושב שראוי שנקבל אלינו את מי שלא ספר אותנו. בנט לא היה נאמן לציונות הדתית ולאנשיה, הוא הצהיר שהוא לא מחויב למגזר ולרבנים! לא בכל מחיר אתה עושה איחודים עם כל אדם. בעיני ממשלת אחדות לא פחותה מישיבה חזרה עם אלו שבגדו בנו, לקחו את הכסף. היחזור כלב אל קיאו?" שאל. 

צריך להתפטר. יוגב ובנט בימים יפים יותר

מעדיף ממשלת אחדות. יוגב ובנט בימים יפים יותרצילום: פלאש 90

יוגב הבהיר כי אינו מתנגד לשותפות עם איילת שקד, אבל בשום פנים ואופן לא על ידי כך שתוביל את המפלגה: "אינני פוסל שום שותפות", הוסיף יוגב והדגיש כי "הכוונה לשקד. יחד עם זאת הדברים צריכים להעשות מתוך ענווה וצניעות. אני שומע את האנשים וזוהי אמירתם ותפיסתם".

ח"כ יוגב, שנבחר במקום הראשון בפריימריז של הבית היהודי, חזר והבהיר כי הוא מתנגד בחריפות לכל שותפות עם נפתלי בנט: "בנט גם לא במקום 3-4, האיש בגד בנו, מה זאת אומרת? כי הוא הוביל את המהלך להפרדה. אני לא חושב שראוי שנקבל אלינו את מי שלא ספר אותנו, לא ספר את הערכים שלנו ולא את האנשים שלנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן