בנט פותח קמפיין בחירות: "הימין החדש תביא בשורה שתאחד את כל עם ישראל"

בנט לא מחכה לשקד ואומר כי יתמודד לבחירות הקרובות בימין החדש, ומתייחס לפיטוריו על ידי נתניהו: "לכל אחד יש תחליף, גם לי". שקד בכנס פעילים: "אני רוצה לקחת כמה ימים לחשוב להחליט מה הדבר הנכון לעשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/06/19 20:10 כח באייר התשעט

בנט פותח קמפיין בחירות: "הימין החדש תביא בשורה שתאחד את כל עם ישראל"
השר נפתלי בנט, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

השר נפתלי בנט הודיע הערב (א') מחוץ לביתו שירוץ גם בבחירות הבאות: "יש הזדמנות לכולנו לבוא אליה חכמים יותר וצנועים יותר, גם לי. הימין החדש תביא בשורה של ימין ממלכתי שיאחד את כל חלקי העם. הימין החדש היא מפלגה שלא מוותרת ומתפשרת על עמדותיה, אך גם לא מחפשת רק לריב עם השמאל". 

שר החינוך היוצא התייחס לפיטוריו על ידי ראש הממשלה נתניהו: "מוקדם יותר היום הודיע לי ראש הממשלה שהוא מפטר אותי מתפקידי כשר החינוך של מדינת ישראל. לראשונה, אוכל להקדיש את פתיחת שנת הלימודים הקרובה ב-1 בספטמבר רק לארבעת ילדיי ולא לכל שני מיליון ילדיי במערכת החינוך בישראל". 

"תודתי העמוקה לכם, הציבור הישראלי, ולבורא העולם, על שהענקתם לי את הזכות הנדירה להוביל את מערכת החינוך של ילדי ישראל בארבע השנים האחרונות. עשיתי הכי טוב שיכולתי למען עם ישראל, ולמען ילדי ישראל שאני כל כך אוהב. לכל אדם יש תחליף, גם לי. אני יכול להבטיח לכם: אתם בידיים טובות", הוסיף בנט. 

עוד אמר בנט: "אני מחוייב לבצע חפיפה מסודרת לכל שר שיחליף אותי כדי לצמצם את הזעזועים לקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד 90 יום". 

https://www.facebook.com/www.kipa.co.il/videos/2221964378116810/

איילת שקד שותפתו להנהגת המפלגה הצטרפה לבנט בכנס פעילים, אך סירבה להתחייב עם מי תרוץ: "אחרי ההפסד כל אחד ישב עם עצמו ועשה חשבון נפש. אני רוצה לקחת כמה ימים לחשוב להחליט מה הדבר הנכון לעשות. אין הסבר לבחירות האלו חוץ מזה שהקב"ה החליט להתערב".שקד עזבה אחרי זמן קצר.