פיגוע דריסה בבנימין. קצין צה"ל נפצע קשה

שלושה מחבלים דרסו חיילים שעצרו בצד הדרך עם רכבם הצבאי, ביציאה מכפר נעמה הסמוך לרמאללה, ופצעו שניים אחד באורח קשה והשני קל. שלושת המפגעים נוטרלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/03/19 07:15 כז באדר א'

פיגוע דריסה בבנימין. קצין צה"ל נפצע קשה
תמונת ארכון: פיגוע דריסה, צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

מחבלים דרסו הלילה (ב'), ביציאה מכפר נעמה הסמוך ליישובים טלמון ודולב, קצין ולוחם מג"ב ופצעו אותם באורח קשה וקל.

מתחקור ראשוני של צה"ל עלה כי עקב תקלה טכנית עצרו החיילים את רכבם הצבאי ביציאה מהכפר הנמצא בגזרת חטיבת אפרים, אז הגיחו שלושה מחבלים עם רכבם ודרסו אותם. הקצין נפצע קשה והלוחם קל. הודעות נמסרו למשפחותיהם.

מדוברות המשטרה נמסר כי הלוחם מג"ב שנפצע קל בגפיו פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים תל השומר. עוד עלה מפרטי פיגוע הדריסה כי הכוח שנדרס השיב באש והצליח לנטרל שניים מהמחבלים. מחבל נוסף נפצע קל.

כוח מד"א שהוזעק למקום העניק טיפול ראשוני לפצועים. פאראמדיק מד"א אהוביה שטרן סיפר כי שני החיילים שנפגעו "היו בהכרה מלאה, טיפלנו בצעיר בשנות העשרים שסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

בדולב מתפללים להחלמתם המהירה של החיילים ומחזקים את ידי כוחות הביטחון במאבקם בטרור בבנימין בפרט וביו"ש בכלל. מדוברות הישוב נמסר כי לפני ארבעה ימים הייתה אמורה להתבטל נקודת ההזנקה של מד"א בגוש דלב טלמונים, בשל בעיות תקצוב. "לחצים שונים גרמו לכך שקיבלנו הארכה של שלושה שבועות לביטול ההחלטה. הפיגוע הוא תזכורת מוחשית לכך שביטול נקודת ההזנקה הוא סכנת חיים הן עבור התושבים באזור, והן עבור החיילים המשרתים כאן", אומרים בישוב.