סביבת נתניהו על כוונת מנדלבליט להאשימו בשוחד: "האשמות מגוחכות"

ראש הממשלה תקף את היועמ"ש, שצפוי לפרסם את החלטתו בנוגע להגשת כתב אישום נגדו: "להאשים בשוחד על שתיים וחצי כתבות באינטרנט זה צעד אבסורדי שאין לו תקדים בתולדות המשפט".

חדשות כיפה יהונתן קליין ומשה ויסטוך חדשות כיפה 27/02/19 20:43 כב באדר א'

סביבת נתניהו על כוונת מנדלבליט להאשימו בשוחד: "האשמות מגוחכות"
רה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף הערב (ד') את כוונתו המסתמנת של היועץ המשפטי לממשלה להגיש נגדו כתב אישום בעוון שוחד.

"ההאשמות על שוחד הן מגוחכות", נמסר בהודעה מטעמו של נתניהו, "ראש הממשלה נתניהו לא קיבל מאלוביץ' דבר ולא נתן לו דבר. הסיקור בוואלה היה שלילי והתגבר לקראת הבחירות".

עוד נאמר בהודעה כי "כל ההחלטות בעניין בזק אושרו ע״י כל הרגולטורים האחראיים וראש הממשלה פעל  ללא רבב, כפי שמשרד המשפטים קבע במסמך רשמי. להאשים בשוחד על שתיים וחצי כתבות באינטרנט זה צעד אבסורדי שאין לו תקדים בתולדות המשפט. מגדל הקלפים הזה יקרוס בקרוב".

על פי ההערכות במערכת הפוליטית והמשפטית, היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, יכריז מחר על הכרעתו האם יש להגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו, בתיקים העומדים נגדו. כמו כן, צפוי מנדלבליט לתלות את כתב האישום בקבלת שוחד.

אביחי מנדלבליט

אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלהצילום: פלאש 90

נתניהו, השוהה כעת בביקור ברוסיה, ונפגש הבוקר עם הנשיא ולדימיר פוטין, צפוי לחזור לקראת מחר לארץ, ולמעשה יקצר את הביקור המתוכנן, על רקע ההערכות כי מחר יפרסם היועץ המשפטי את המלצותיו.

כזכור, בחודש דצמבר האחרון המליצה המשטרה להעמיד את נתניהו לדין בגין לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, בתיק המכונה תיק 4000 - פרשת וואלה-בזק, ולפני כשנה המליצה המשטרה להעמיד את נתניהו לדין בגין אותן עברות - שוחד, מרמה והפרת אמונים - בפרשה המכונה תיק 1000 - פרשת המתנות שקיבלו נתניהו ורעייתו, ובפרשה המכונה תיק 2000 - השיחות של ראש הממשלה עם מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן