הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתאונה ליד עלי

אורי מנדל ויוס עמיחי, תושבי עפרה, נהרגו בתאונה הקטלנית סמוך לעלי. הלווייתו של עמיחי, חתנו של יו"ר מרכז ישיבות בני עקיבא אלחנן גלט, תתקיים בעפרה והלווייתו של אורי מנדל תתקיים בכפר סבא. מועצת בנימין: "שבר גדול התבשרנו היום הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/19 12:59 יד באדר א'

הותרו לפרסום שמות ההרוגים בתאונה ליד עלי
יוס עמיחי, נהרג הבוקר בתאונת הדרכים בכביש 60, צילום: באדיבות המשפחה

הותרו לפרסום השמות של שני תושבי עפרה שנהרגו הבוקר (ג') בתאונה בכביש 60 ליד היישוב עלי. יוס (יוסי) עמיחי, ואורי מנדל.

בהודעה שנשלחה מטעם דוברות מועצת בנימין נכתב: "שבר גדול התבשרנו היום הזה. בתאונת דרכים קטלנית שאירעה הבוקר בכביש 60, ליד עלי, נהרגו שני חברים יקרים שלנו: יוס עמיחי ואורי מנדל. יוס נשוי לשושנה לבית גלט. אורי נשוי לרננה לבית שיוביץ. בתאונה נפצע באופן בינוני-קשה אלדן תורג'מן, בעלה של שני לבית פילוסוף. ישלח לו ה' ישועה ורפואה".

מהמועצה נמסר כי הלווייתו של עמיחי ז"ל תצא בשעה 16:00 מבית הכנסת המרכזי לבית העלמין בעפרה, והלווייתו של מנדל ז"ל תתקיים בשעה 15:30 בבית העלמין החדש 'פרדס חיים' בכפר סבא.

יוס עמיחי ז"ל // צילום: באדיבות המשפחה


קרוביו של עמיחי מסרו: "יוס עמיחי, בן 31, תושב עפרה. גדל בחשמונאים ולמד בישיבה התיכונית נר תמיד. למד בישיבת ההסדר קריית שמונה ושירת בצבא כקצין בחטיבת כפיר. שירת במשרד הביטחון. עבד כמתכנת מחשבים בחברת הייטק במרכז".

עוד נאמר על עמיחי: "בן זוג ואבא מסור ואוהב. אדם בעל מידות טובות ונעלות שבאו לידי ביטוי בכל צעד בו פסע, בכל מילה שאמר ובכל מעשה שעשה. איש משפחה, אוהב ואהוב על הבריות. צנוע ונעים הליכות. אדם שהאיר כל דבר בו נגע. השאיר אחריו אישה בהריון ושתי ילדות בנות 4 ו-7".

אורי מנדל ז"ל // צילום: באדיבות המשפחה


בתאונת הדרכים הבוקר התנגשו משאית ישראלית ורכב פרטי. ממועצת בנימין נמסר בתגובה כי "כביש 60 הוא כביש אדום, שגובה מחיר יקר מדי שבוע של יהודים וערבים כאחד. צריך להפוך אותו לכביש דו מסלולי עם גדר הפרדה בדיוק כמו כל כביש בין עירוני בארץ. הגיע הזמן שממשלת ישראל תיקח אחריות ותמנע את המוות הנוראי והמיותר הזה. ראש המועצה והצוותים המקצועיים נמצאים משעות הבוקר בעפרה, מסייעים ליישוב ומלווים את המשפחות".