יהודה גליק לבן ארי ופייגלין: "אל תרוצו לכנסת"

בתגובה לציוץ של משה פייגלין, המתכנן לרוץ לכנסת בראש מפלגת 'זהות', כתב ח"כ יהודה גליק: "קורא לחבריי פייגלין ומיכאל בן-ארי לא לחזור על הטעויות של בחירות 1992, שפירורי מפלגות ימין הביאו עלינו את אוסלו"

חדשות כיפה יהונתן קליין 24/12/18 17:37 טז בטבת התשעט

יהודה גליק לבן ארי ופייגלין: "אל תרוצו לכנסת"
משה פייגלין, צילום: דוברות ותקשורת דינה אברמסון

רק הוכרזו הבחירות - והירי בתוך הנגמ"ש מתחיל. חבר הכנסת יהודה גליק (ליכוד), קורא בציוץ בטוויטר לח"כ לשעבר משה פייגלין, ראש מפלגת 'זהות', ולח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, יו"ר מפלגת 'עצמה יהודית', שלא לרוץ בבחירות לכנסת הקרובה. 

גליק מסתמך על תקדים בחירות 1992, אז, לטענתו, התמודדו לכנסת 'פירורי מפלגות ימין', שלא עברו את אחוז החסימה, ובכך הביאו לגריעת קולות מן הימין ולניצחון השמאל, שהביא את הסכמי אוסלו.

כזכור, גם 'זהות' של פייגלין, שהביע אמונה בעבר ל'כיפה' כי יביא 15 מנדטים, וגם 'עצמה יהודית' של בן ארי, שאך לאחרונה סיימה קמפיין מימון המונים, מתכננות לרוץ בבחירות לכנסת הקרובה. פייגלין ואיתמר בן גביר, גם הוא חבר 'עצמה יהודית', הטיחו האשמות זה בזה לפני כחודש, על רקע קריאה לאיחוד בין המפלגות. בן גביר אמר אז על פייגלין כי "הוא איננו ראוי לנהל וועד בית, לאחר שהאחרון אמר "אתם משפילים את עצמכם, אתם רוצים הפגנה ולא הנהגה".

https://twitter.com/YehudahGlick/status/1077219004136255490?s=08