האם איתמר בן גביר בדרך לאח הגדול?

פעיל הימין המפורסם קיבל הצעה להיכנס לעונת המפורסמים של התכנית הוותיקה. במגעים בין הצדדים עלו נושאים דתיים כמו שבת כשרות וענייני צניעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/18 07:40 טז בטבת התשעט

האם איתמר בן גביר בדרך לאח הגדול?
איתמר בן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פעיל הימין, עו"ד איתמר בן גביר, בדרך ל"האח הגדול VIP". בין הצדדים מתנהל משא ומתן כדי להתאים את המקום לאורח חייו אחד של מראשי 'עוצמה יהודית'.

ב'ישראל היום' דווח הבוקר (שני) הפקת תכנית הריאליטי "האח הגדול" של רשת, שתשוב למסך ב-12.1, פנו לבן גביר והציעה לו להיכנס לעונת המפורסמים שלה.

בן גביר עצמו לא אישר את הפרטים וכלל לא ידוע האם הוא מתכוון להיענות להצעה, אך ל'כיפה' נודע כי במידה והוא אכן ישתתף בתכנית יבוצעו התאמות שיאפשרו לו לנהל במתחם אורח חיים דתי. הסוגיה העיקרית מבחינתו של בן גביר היא השבת. בן גביר טוען כי לא משנה באיזה תכנית ריאלטי מדובר, ולא משנה כמה כסף יוצע לו, הוא אינו מתכוון לחלל שבת. ל'כיפה' נודע כי אין עוד מתמודדים בעונה הקרובה של "האח בגדול" השייכים למגזר הדתי לאומי.

 

יכנס לשם? המדרגות לבית האח הגדול

יכנס לשם? המדרגות לבית האח הגדולצילום: פלאש 90

בן גביר (42) נולד במבשרת ציון ובגיל 16 הצטרף לראשונה לתנועת כ"ך שבראשה עמד הרב מאיר כהנא שנרצח כעבור שנה מיריות מתנקש בארצות הברית. בהמשך הוא התקדם לתפקידים נוספים בתנועה ואף נעצר מספר פעמים בחשד לעבירות פליליות. בשנים האחרונות, לאחר שהוסמך כעורך דין, הוא מייצג בני נוער וצעירים שמואשמים בדברים דומים למה שעשה בצעירותו ולא פעם גרם כאב ראש למערכת המשפט.