הזמר יגאל בשן הלך לעולמו

ברוך דיין האמת: יגאל בשן, הלך לעולמו בגיל 68. הזמר והיוצר זכה בפרס מפעל חיים מטעם אקו"ם והפך לחלק בלתי נפרד מהזמר הישראלי

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/12/18 18:36 א בטבת התשעט

הזמר יגאל בשן הלך לעולמו
יגאל בשן, צילום: CC BY-SA-Amir Gilad

הזמן והיוצר יגאל בשן הלך לעולמו היום (א') בגיל 68. הזמר נמצא מת בביתו שבתל אביב בשעות אחר הצהריים. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים. משפחת בשן מסרה: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על לכתו של אהובנו יגאל בשן. איש משפחה חם ואוהב. אמן ויוצר". פרטי ההלוויה יימסרו בהמשך.

בשן אמון על להיטים ישראלים רבים כמו: 'סיון', 'יש לי ציפור קטנה בלב'. לפני כשנתיים קבל פרס מפעל חיים מטעם אקו"ם. "אני מחכה המון שנים להכרה כיוצר", אמר אז, "זה קצת חסר לי-יותר תויגתי כזמר אבל הרגשתי תמיד קצת יותר יוצר".

רה״מ נתניהו התייחס לפטירתו של בשן: "אני מביע צער עמוק על לכתו של יגאל בשן ז״ל. הוא היה חלק בלתי נפרד מפסקול הזמר הישראלי. קולו ושיריו ימשיכו ללוות אותנו עוד שנים רבות. בשם כל אזרחי ישראל אני שולח תנחומים למשפחתו. יהי זכרו ברוך".

נשיא המדינה, ראובן ריבלין, הצטער על לכתו של בשן: "אנו מבכים את לכתו של יגאל בשן. יגאל היה נער הפלא שגדל לזמר ולשחקן. האיש עם הקול החם שגרם לנו להתגעגע אל מה שאפילו לא ידענו לתת לו שם. זמר מיוחד כל כך שנוכחות הסולו הנפלאה שלו מעולם לא הפריעה לו להיות גם לחלק מהרכב או להקה"

שרת התרבות מירי רגב התייחסה למותו של הזמר האהוב: "הצטערתי לשמוע על מותו בטרם עת של יגאל בשן, זוכה פרס אקו"ם על מפעל חיים, אחד היוצרים המוכשרים שלנו. מי שעשה לכולנו יותר מ'ציפור קטנה בלב'. נתגעגע לזמירותיו, זמירות חיינו"