הקרב על ירושלים: מי הפיץ את מודעות 'להשמיד את מורשת ברקת'?

ברחבי ירושלים נתלו מודעות ובהן התחייבות של משה ליאון 'להשמיד את מורשת ברקת לחילון ירושלים', יממה לאחר שראש העיר היוצא הודיע על תמיכה בליאון. במטה ליאון אומרים: "המודעות זויפו על ידי ברקוביץ". מטה ברקוביץ: "האשמות חסרות שחר. ליאון לא שולט בקמפיין שלו"

חדשות כיפה יהונתן קליין 09/11/18 13:52 א בכסלו התשעט

הקרב על ירושלים: מי הפיץ את מודעות 'להשמיד את מורשת ברקת'?
המודעות שנתלו בירושלים, צילום: ללא

ארבעה ימים לסיבוב השני בירושלים והקרב בין משה ליאון לעופר ברקוביץ מתלהט. ברחבי העיר נתלו הלילה (ו') מודעות עם תמונתו של משה ליאון, הפונות לציבור הדתי והחרדי וקוראות להצביע ליאון כי הוא "חתם על התחייבות מלאה למחוק את מורשת ברקת לחילון ירושלים ולתת לעיר הקודש את צביונה המתאים", זאת לאחר שרק אמש הודיע ראש העיר היוצא, ניר ברקת, על תמיכה בליאון.

המודעות של משה ליאון

המודעות של משה ליאון?צילום: ללא

אך על פי מטהו של משה ליאון, המודעות האלה לא הודפסו ולא הופצו על ידי ליאון ועל כן הן מיוחסות למטה המועמד ברקוביץ. בהודעה שפרסם מטה משה ליאון נאמר: ״ברקוביץ מאבד את העשתונות וגם את טיפות היושרה האחרונות שעוד נותרו בו, ובוחר בהסתה מכוערת.
מטה ברקוביץ מפיץ עתה מודעות מזויפות ומשמיצות, ב'הפוך על הפוך' שכל מטרתן להסית את הציבור הרחב מתוך תקווה שהדבר יערער את תמיכת ניר ברקת, תמיכת הציונות הדתית ותמיכת הציבור הרחב במשה ליאון. 
מתברר כי מסע ההסתה המכוער הוא פרצופו האמתי על ברקוביץ. שנחשף שוב.
אין לו אלוקים!
הציבור הירושלמי חכם דיו ויבחין על נקלה בזיוף הגס ויבחר ביום שלישי הקרוב ברוב מכריע הדרך המאחדת, השומרת על הסטטוס קוו הקיים ודואגת לכולם באופן שווה." כך נמסר ממטה ליאון.

בתגובה לדברים, גורמים בהתעוררות אמרו ל'כיפה' כי לא מדובר בקמפיין מטעמם. לדברי הגורמים, "זאת לא פעם ראשונה שמשה ליאון לא ממש שולט בתוצרים שיוצאים מטעמו כפי ש״לא ידע״ על קמפיין הכפשה כנגד השר אלקין, כפי שלא ידע על קמפיין ״גרגמל״ וכפי שהכחיש בימים האחרונים שיש לו קשר לקמפיין ״מזרחי מצביע מזרחי״. מוצע לליאון לבדוק עם שותפיו לפני שהוא יוצא מהאשמות חסרי שחר. 
רק אתמול הסתבר לפי הדיווחים, גם במהדורת החדשות 2 וגם במהדורת ׳כאן׳ כי הכל נסגר לליאון מעל הראש. ליאון מספר לכולם שהוא רוצה אחדות אך בשבוע האחרון דגל התורה בשליחות ליאון מפיצים בשכונות מודעות הסתה כנגד עופר ברקוביץ והציבור הציוני בעיר וזה כנראה לא הפריע לו". 

המודעות של ליאון שהרגיזו את התעוררות

המודעות של ליאון שהרגיזו את התעוררותצילום: ללא

לדבריהם, "כנראה, כפי שנטען, משה ליאון לא שולט בהחלטותיו וכך הוא לא שולט גם בקמפיין שלו."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן