אולי זה אתם? מפעל הפיס מחפש שני מיליונרים שלא הגיעו לאסוף את הפרס

שני זוכים בפרס הלוטו בשתי הגרלות שונות עוד לא הגיעו לאסוף את הפרס. לזוכה ב-3 מיליון ₪ בהגרלה שנערה ב5.5 נותרו רק עוד 5 ימים לאסוף את הפרס. במפעל הפיס מבקשים מהציבור לעשות "סדר" בבית ולחפש טופסי לוטו ישנים במגירות, בארונות, בתאי הכפפות במכוניות ובארנקים

חדשות כיפה גלעד כהן 01/11/18 14:42 כג בחשון התשעט

אולי זה אתם? מפעל הפיס מחפש שני מיליונרים שלא הגיעו לאסוף את הפרס
אולי זה אתם?, צילום: פלאש 90

מי לא מילא טופס לוטו בתקווה למלא את העובר ושב בסכום כסף מכובד? אתמול (ד') יום אחרי הבחירות המוניציפליות הגיע זוכה מאזור נתניה לאסוף את הפרס. 12.3 מיליון ₪. אולם, ישנם עדיין שני זוכים נוספים שטרם הגיעו לקבל את הפרס. אחד מההגרלה שהייתה בתאריך 13.10.18 על סך 9 מיליון שקלים, ואחד מההגרלה שהייתה 5.5.18, אז הפרס עמד על 3 מיליון שקלים. לזוכה מההגרלה שנערכה בחודש מאי נותרו רק עוד חמישה ימים לאסוף את הפרס.

אתמול (ד') הגיע לבית מפעל הפיס, זוכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה במוצאי שבת ה-27.10, בה סכום הזכייה עמד על עשרה מיליון שקלים. הזוכה, בן 60 מאזור נתניה, נשוי + 3 ילדים ונכדים, שכיר בענף האלקטרוניקה סיפר כי הטופס שכב במגירה יחד עם מסמכים נוספים "רק הבוקר בדקתי באתר מפעל הפיס את תוצאות ההגרלה, אתמול טיילתי עם משפחתי ביום הבחירות וכמובן מילאתי את חובתי האזרחית, יצאתי להצביע ועקבתי אחר תוצאות הבחירות המותחות".

לשאלה מה יעשה עם הכסף ענה הזוכה ברוח הבחירות: "אני בוחר להגשים את חלומי כעצמאי! זה חלום ישן שיש לי, להקים עסק קטן" והוסיף: "בסכום הזכייה אשלם את כל הוצאות החינוך והחוגים של נכדי, גם את הלימודים באוניברסיטה".

ממחלקת הזכיות במפעל הפיס נמסר כי ברחבי המדינה מסתובבים שני מיליונרים שטרם הגיעו לאסוף את הפרס, בסכום כולל של 12.3 מיליון ₪. על פי תקנון הלוטו, המועד האחרון למסירת הפרס הוא חצי שנה מיום הזכייה, אם הזוכה לא מגיע לאסוף את זכייתו, מועבר סכום הזכייה לקרן האיזון של מפעל הפיס וישמש לתשלום זכיות העתיד.

דפנה נעים-שאול, סמנכ"לית שיווק ומכירות מפעל הפיס, מבקשת מהציבור לעשות "סדר" בבית ולחפש טופסי לוטו ישנים במגירות, בארונות, בתאי הכפפות במכוניות ובארנקים ולבדוק אותם באתר מפעל הפיס או בדוכני הפיס. 

הזוכים להם מחכים: זוכה ב-3 מיליון שקלים מהגרלה מספר 3012, שהתקיימה בתאריך ה-5.5.18, המספרים שעלו בהגרלת לוטו זו הינם: 12,10, 22, 23, 30,31 – לזוכה נותרו רק עוד חמישה ימים לאסוף את הפרס. וזוכה בסך 9.3 מיליון שקלים מהגרלה שהתקיימה במוצ"ש ה-13.10, המספרים שעלו בהגרלת לוטו זו הינם: 5, 1, 15, 17, 23, 37 והמספר החזק 5.