ארי פולד הוא הנרצח בפיגוע בגוש עציון

פיגוע דקירה בקניון בצומת גוש עציון. ארי פולד, בן 40 מאפרת, נפצע באורח אנוש ונפטר מפצעיו בבית החולים שערי צדק. המחבל נורה ונוטרל. ראש המועצה: "לגדוע את ידי המחבלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/09/18 11:14 ז בתשרי התשעט

ארי פולד הוא הנרצח בפיגוע בגוש עציון
הפיגוע בגוש עציון, צילום: יוסי ויצמן דוברות מד"א

ארי פולד, אב לארבעה תושב אפרת, הוא הנרצח בפיגוע הדקירה היום (א') בצומת גוש עציון. הפיגוע התרחש סמוך לכניסה לקניון הרים בצומת גוש עציון. מחבל בן 17, תושב העיירה יטא הסמוכה לעתניאל, הגיע למקום כשהוא חמוש בסכין ודקר מספר פעמים את פולד, שהספיק לירות בו ולנטרל אותו לפני שהתמוטט. הוא טופל במקום והועבר לבית החולים הדסה שערי צדק במצב אנוש, שם נקבע במותו לאחר ניסיונות החייאה. המחבל נוטרל והוא פצוע באורח בינוני. 

ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, אמר בתגובה לפיגוע: "אני רואה בחומרה את הפיגוע הקשה. מטרתם של מפגעים אלו היא אחת; לשבש לנו את אורח החיים. שכנינו הערבים צריכים להתמודד עם השאלה אחת ויחידה: או שאתם חיים איתנו כאן ומתנהגים כמו בני אדם או שאתם בוחרים בדרך תקיפה ואז גם תשלמו את מלוא המחיר. אני קורא לממשלת ישראל ולצה"ל להפעיל יד ישראלית קשה ולגדוע את ידי המחבלים!
אני רוצה לומר בקול ברור שגם אם אנו נפגעים הניצחון  יהיה איתנו. הדרך של לפגוע בנו  בסופו של דבר לא תשתלם להם. אנחנו כאן לנצח".

ירון רוזנטל המתמודד לראשות מועצת גוש עציון אמר: "בשעות האלה אני מבקש לחזק את לוחמי צה"ל ואת רוח תושבי גוש עציון שעמידתם האיתנה מול הטרור היא זו המביאה תקווה אמיתית לאזור ומבטיחה שנמשיך לפרוח לבנות ולהתיישב. אני קורא להרוס עוד היום את ביתו של המחבל כחלק ממדיניות נכונה של מלחמה בטרור".

מזכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר בתגובה לפיגוע בצומת גוש עציון: "הפיגוע הקשה היום מזכיר לכולנו מדוע חייבים להרוס את בתי במחבלים ולא ברור מדוע זה לא קורה.  ביום בו צהל מודיע כי הוא שוקל לאפשר למחבלים לבקש קיצור עונש מתחדד הצורך לפעול ביד קשה כלפי הטרור ואסור להעלות על דעתנו הקלה כלשהי בעונשם של מפגעים ורוצחים. ראש הממשלה מתנגד להצעה ההזויה הזו ולכתחילה היה אסור כלל להעלות אותה על הנייר. אנחנו שולחים רפואה שלמה לפצוע וקוראים לראש הממשלה לכנס את הקבינט בדחיפות, ולדון במדיניות ההרתעה מול הטרור."
 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן