יגאל להב הסיר את מועמדותו לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע

משמעות ההחלטה היא שראש מועצת קדומים, חננאל דורני, הוא המועמד היחיד. להב, המשמש כראש מועצת קרני שומרון כתב לחברי מועצת יש"ע: "אני מוציא את עצמי מהארגון שאינו מכבד את האחר ואינו רוצה בנוכחותי"

חדשות כיפה משה ויסטוך 02/11/17 11:53 יג בחשון התשעח

יגאל להב הסיר את מועמדותו לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע
ראשי מועצת יש"ע. תמונת ארכיון, צילום: פלאש 90. אביר סולטן

דרמה במועצת יש"ע: אחד משני המועמדים לתפקיד יו"ר המועצה, יגאל להב, הודיע היום (ה') על פרישתומהמירוץ והותרת הבמה לראש מועת קדומים חננאל דורני שהודיע הבוקר במפתיע על מועמדותו.

"התבשרתי טלפונית על ידי חננאל על פניות שנעשו אליו להתמודד כנגדי, אחרת יוחרמו הבחירות על ידי חלק מכם", כתב להב לחברי מועצת יש"ע והוסיף כי הוא לא תיאר לעצמו "כי החשש מהאחר מביא להתבטאויות מסוג זה".

בהמשך הוא הבהיר: "הצעתי את מועמדותי לנוכח הצורך שנוצר בהובלה לאחר הודעת אבי רואה על פרישתו מהתפקיד המיידית ומתוך אהבתי למועצת יש"ע ולדרך שייצגה או שחשבתי שהיא מייצגת. באתי לחבר ולא לפלג, ולהוביל לשינוי המתבקש כל כך בימים אלו".

 לסיום הוא הודיע על פרישתו והאשים חלקים במועצה שיצאו נגדו, "לאור המציאות העגומה שבה נתקלנו בחודשיים האחרונים עודד ואנוכי– ששיאה התגלה אמש במידור חלק מראשי הרשויות בהצבעה ונמשך באופן מביש ופוגעני בהתבטאויות היום שבהם ערך החברות והרעות נגוז והפך ערך נחות, אני מוציא את עצמי מהארגון שאינו מכבד את האחר ואינו רוצה בנוכחותי. תודה למי שתמך בי עד היום".

להב משמאל לצדם של נשיא המדינה ואבי רואה

להב משמאל לצדם של נשיא המדינה ואבי רואהצילום: פלאש 90. מארק ניימן

כעת, היחיד שנשאר כמועמד לתפקיד הוא דורני שהגשת מועמדותו הייתה מעט מפתיעה מאחר והוא היה חלק מוועדת האיתור שהמליצה על אפי איתם. ל'כיפה' הוא אומר כי את ההחלטה הוא קיבל ממש "ברגע האחרון, עקב פניות רבות שהיו בלילה והבוקר".

כזכור, בתחילת השבוע ירדה מהפרק מועמדותו של אפי איתם ולאור התנגדויות לא מעט מראשי הרשויות הוחלט שמחליפו של אבי רואה יגיע מתוך ההתיישבות. בהמשך הוצע התפקיד, כפי שפורסם לראשונה ב'כיפה', לזאב (זמביש) חבר אך הוא סירב. הבחירות לתפקיד יושב הראש אמורות להתקיים מחר, אך ךאור ההתפתחות החדשה כלל לא בטוח שהן יתקיימו.

נשאר מועמד יחיד. חננאל דורני

נשאר מועמד יחיד. חננאל דורניצילום: צילום מסך מיוטיוב

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן