ביהדות התורה מבהירים שלא יאפשרו שינויים בהר הבית: "גם נתניהו לא"

המפלגות ממשיכות להגיע לבית הנשיא להמליץ על המועמד לראשות הממשלה. במענה לשאלת כיפה מבהירים ביהדות התורה כי שינויים בהר הבית לא מקובלים עליהם ומציינים שנתניהו איתם בנושא. | גם הציונות הדתית וישראל ביתנו המליצו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 10/11/22 11:04 טז בחשון התשפג

ביהדות התורה מבהירים שלא יאפשרו שינויים בהר הבית: "גם נתניהו לא"
יהדות התורה, צילום: ללא

סיעת יהדות התורה הגיעה להתייעצויות בבית הנשיא הבוקר (ה') והמליצה לנשיא המדינה יצחק הרצוג על ח״כ בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. משלחת יהדות התורה לבית הנשיא כללה את יו״ר מפלגת יהדות התורה יצחק גולדקנופף, ח"כ יעקב אשר, ח"כ מאיר פרוש, ח״כ אורי מקלב ומר מרדכי בבצ׳יק.

מודאגים מכל צעד של מישהו בהר הבית

במענה לשאלת כיפה אם יאפשרו לחבר הכנסת איתמר בן גביר להוביל שינויים בסטטוס קוו בהר הבית אמרו נציגי יהדות התורה כי, "ההלכה אוסרת על עליה להר הבית, אנחנו מודאגים מכל צעד של מישהו בהר הבית, אנחנו לא נהיה חלק מהשינויים בהר הבית, גם נתניהו לא יהיה חלק משינויים בהר הבית". חבר הכנסת יעקב אשר אמר: "רוב מוחלט של הציבור היהודי רוצה שהעם יהיה יהודי ומסורתי ודמותה של המדינה צריה להיות יהודית"

תום ניסני, מנכ"ל ארגון "בידינו למען הר הבית" מסר בתגובה לדברי הח"כים של יהדות התורה בנוגע להר הבית כי: "נציגי יהדות התורה לא מדברים על הלכה אלא על הפקרות. מי שמתנגד לאימוץ העקרונות שלנו למען ריבונות בהר הבית תומך בהמשך הפקרת ההר בידי מחבלי חמאס תורכיה וירדן".

הציונות הדתית אצל הנשיא

הציונות הדתית אצל הנשיא צילום: קובי גדעון/לע״מ

צפו בדברים של חבר הכנסת יעקב אשר:

הציונות הדתית המליצה על נתניהו

סיעת הציונות הדתית הגיעה להתייעצויות בבית הנשיא הבוקר, יום חמישי, ט"ז בחשון, 10 בנובמבר, והמליצה לנשיא המדינה יצחק הרצוג על ח״כ בנימין נתניהו להרכבת הממשלה. משלחת הציונות הדתית לבית הנשיא כללה את ח"כ אורית סטרוק, ח"כ אוהד טל וח"כ משה סולומון.

סטרוק: "יש הרבה מה לתקן ויש ציבור שמחכה לתיקון הזה"

על פסק הדין מאתמול ששלח את האנס מהדרום לחמש שנות מאסר בלבד אמרה סטרוק: "הוא עצוב, הוא מפחיד, הוא מטריד וקשה לומר שמערכת המשפט עשתה כאן את תפקידה. אני לא מכירה אמא אחת שיכולה להיות רגועה אחרי פסק דין שכזה. וזה רק דוגמית ללא מעט דברים שיש לתקן למרות שאנחנו גם מלאי הערכה למערכת ולשופטים, כל אחד כפי המאמצים שהוא משקיע. אבל אין ספק שיש הרבה מה לתקן ויש ציבור שמחכה לתיקון הזה".

צפו בדברים של סטרוק:

ישראל ביתנו: "נגיש הצעת חוק לריבונות בבקעת הירדן"

סיעת ישראל ביתנו הגיעה להתייעצויות בבית הנשיא היום, יום חמישי, ט"ז בחשון, 10 בנובמבר, והחליטה שלא להמליץ לנשיא המדינה יצחק הרצוג על אף ח"כ להרכבת הממשלה. משלחת ישראל ביתנו לבית הנשיא כללה את השר עודד פורר, ח״כ יבגני סובה, מנכ״לית הסיעה אינה זילברגרץ ומנהל הסיעה רומן גורביץ.

השר עודד פורר מישראל ביתנו מאגב את הממשלה מימין ואומר: "עם השבעת הכנסת נגיש הצעת חוק לריבונות בבקעת הירדן". ח"כ סובה מישראל ביתנו: "גורמים בסוכנות היהודית מביעים חשש כבד מהיחסים שלנו עם התפוצות בעקבות שינויים בחוק השבות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן