למשך שעות התמונה של נתניהו הוסרה ממשרד ראש הממשלה וזאת הסיבה

תמונתו של ראש הממשלה לשעבר הוסרה מהקיר עליו נתלו תמונות של כל קודמיו בתפקיד. לאחר בדיקה של חדשות כיפה, ותשובה מתמיהה במיוחד, התמונה הוחזרה למקומה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 24/07/22 20:21 כה בתמוז התשפב

התמונה של נתניהו הוסרה ממשרד ראש הממשלה וזאת הסיבה
צילום: כיפה

יושב ראש האופוזיציה בנימין נתניהו עזב את לשכת ראש הממשלה בירושלים בחודש יוני בשנה שעברה, עם השבעתה של ממשלת ישראל ה-36 וכניסתם של נפתלי בנט ויאיר לפיד לתפקיד הפוליטי הבכיר ביותר בישראל. בכך הגיעו לסיומן 12 שנות כהונה רצופות, זאת בנוסף לשלוש השנים לפני שני עשורים. 

לכן, מה רבה הייתה ההפתעה כאשר הבחנו הבוקר (א') במראה חריג. בכניסה למשרד ראש הממשלה בירושלים, בדרך לישיבת הממשלה, נעדרה תמונתו של יושב ראש הליכוד. כאשר בדקנו את הנושא, גורמים במשרד ראש הממשלה מסרו לחדשות כיפה כי התמונה של נתניהו נלקחה על מנת להעתיק את המידות המדויקות עבור התמונה של הבא בתור, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, שבימים אלו עובדים על התמונה שלו שתגיע לקיר בקרוב. לאחר מספר שעות, התמונה של נתניהו הוחזרה לקיר. כזכור, לפני מספר שבועות פינה בנט את מקומו עבור שותפו לרוטציה, שר החוץ יאיר לפיד. 

נתניהו

נתניהו צילום: Sraya Diamant/Flash90

השר לשעבר איוב קרא הגיב על הסרת התמונה של נתניהו ואמר: "הורדת תמונתו של בנימין נתניהו מהקיר של תמונות כל ראשי הממשלה בכניסה למשרד ראש הממשלה זו פרובוקציה נגד כל מחנה הלאומי. מעניין שדווקא עכשיו לפני הבחירות  תמונתו של בנימין  נתניהו שהיא חדשה יחסית צריכה מסגרת חדשה בשם כל המחנה הלאומי והליכוד אני דורש להחזיר את תמונתו של נתניהו לאלתר למקום בו הוא ראוי יחד עם תמונותיהם של כל ראשי הממשלה במדינת ישראל". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן