הכנסת אישרה את הצבעת האמון: נפתלי בנט הוא ראש הממשלה

מליאת הכנסת אישרה את הצבעת האמון בממשלה ה-36 ברוב של קול אחד בלבד, 60 תומכים מול 59 מתנגדים, כשחבר הכנסת סעיד אלח'רומי מרע"מ נמנע בהצבעה | ראש הממשלה הנכנס הצהיר אמונים, וכך גם שרי הממשלה החדשה

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 13/06/21 20:56 ג בתמוז התשפא

הכנסת אישרה את הצבעת האמון: נפתלי בנט הוא ראש הממשלה
בנט, הצהיר אמונים, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

בשעה זו מתנהלת הצבעת האמון במליאת הכנסת על הממשלה ה-36 העתידה לקום, בראשות נפתלי בנט, שכבר נשא את נאומו הראשון בתפקיד, שייזכר בעיקר בשל קריאות הביניים, ההפרעות והוצאת חברי כנסת רבים מהמליאה.

לפני שעה קלה נבחר חבר הכנסת מיש עתיד, מיקי לוי לתפקיד יו"ר הכנסת במקומו של יריב לוין, לאחר שזכה לרוב של 67 תומכים מול 52 של חבר הכנסת מש"ס יעקב מרגי.


ההצבעה עברה ברוב של 60 תומכים מול 59 מתנגדים, כאשר חבר הכנסת סעיד אלח'רומי מרע"מ יצא מהמליאה ולמעשה נמנע בהצבעה. ראש הממשלה הנבחר, נפתלי בנט הצהיר אמונים, ולאחר מכן גם ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד. בהמשך המשיכו להצהיר אמונים שאר חברי הממשלה החדשה. 

לאחר ההכרזה על תוצאות ההצבעה, בנט ונתניהו לחצו ידיים. ראש הממשלה היוצא עבר למקומו של יאיר לפיד, וחברי הממשלה החדשה תפסו את מקומם.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן