דוס בהסוואה: חידה חדשה יוצאת לדרך

בואו לפצח את החידה, ולגלות כמה אתם מכירים את המגזר. מידי שבוע נציג סלב מגזרי באמצעות איור וחידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה ואולי תזכו בפרס. והשבוע: מי מסתתר מאחורי הדבורה?

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 07/12/20 20:19 כא בכסלו התשפא

דוס בהסוואה: חידה חדשה יוצאת לדרך
דוס בהסוואה, צילום: כיפה

דוס בהסוואה: שבוע רביעי למשחק החדש של אתר "כיפה", שהטריף את המגזר, ובודק עד כמה אתם מכירים את הסלבס של המגזר. גלו מי מוסווה מאחורי הצב, השפן, השיפקה, הדבורה, האיל, הקואלה, הסוריקטה והצ'יפס. 

בכל תחילת שבוע נפרסם באתר דמות חדשה ועליכם לגלות את זהותה האמתית. כל מה שעליכם לעשות הוא לפצח את החידה. חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו את התשובה. מי שיזהה ראשון את הדמות - יזכה בפרס!

ביום חמישי בשעה 20:00 נחשוף את פתרון החידה המלא. שימו לב כל שורה בחידה היא רמז שיוביל אתכם להיכרות עם הדמות. 

לחידות נוספות לחצו כאן

איור: יאיר ורדי

הדמות של השבוע: הדבורה

הדבורה היא הסמל האולטימטיבי של הדבש והעוקץ, גם אני סמל של דבש ועוקץ. אך בניגוד לדבורה שהשניים מנוגדים, אצלי הדבש הוא העוקץ. הדבורה מרבה להפיק צלילים בעת מעופה, גם אני מרבה להפיק צלילים, גם אם הם צורמים לחלקכם.

הדבורה מבלה ימים רבים בדרכים על מנת לדאוג לבית, גם אותי ניתן למצוא לרוב בדרכים זמן בו המחשבות שלי הם רק על הבית. כמו שי דבורה מארץ נהדרת שהתאהב בסלמה הרוקחת, גם לי יש קשר קרוב לסלמה.

את מושבת הדבורים מנהלות הנקבות ובראשן המלכה, אני מזדהה עם זה לחלוטין שנשים מנהלות את הבית ושיש שם מלכה. דבורה חיה בין העולם שבפנים לעולם שבחוץ, וגם חיי הם בין תל אביב לרב קוק. דבורה היא המנהיגה החמישית של ישראל מכניסתם לארץ, אבל אם תשאלו אותי, לי יש חמישה מנהיגים.

לפתרון

חושבים שאתם יודעים מי הדמות? שלחו לנו!

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן